lørdag den 22. oktober 2011

Uden dig.

http://www.youtube.com/watch?v=ott7Sxzjb94

Nu er det vidst på tide, at jeg lægger dig til side.
For jeg har prøvet at få dig til at blive her.
Du fik mig til at smile og grine på samme tid.
Men det var umuligt at få dig til at blive her.
Selvom du er væk for altid, sidder jeg her.
Ved det nok skal blive bedre, dag for dag.
Og nu er der kun mig.
Jeg skal være min alene.
Her på min egen scene.
På min egen vej.
Nu der kun mig.
Jeg skal være min alene.
Og jeg ved jeg nok skal finde.
Alt det jeg drømmer om.
MEN UDEN DIG.
Derinde bag ved skyen.
Et sted der skinner skolen.
Og den kommer frem, når det bliver tørvejr.
Så selvom du er langt fra mig nu.
Og natten den er mørk og regnfuld.
Kan jeg se et lys i enden.
Og selvom du er væk foraltid, sidder jeg her.
Ved det nok skal blive bedre, dag for dag.
Og nu der kun mig.
Jeg skal være min alene.
Her på min egen scene.
På min egen vej.
Nu der kun mig.
Jeg skal være min alene.
Jeg ved jeg nok skal finde.
Alt det jeg drømmer om.
MEN UDEN DIG.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar