fredag den 28. oktober 2011

Hey guys (-: 
-Idag har jeg været i skøjtehallen, med min årgang. Hm, det var vel hyggeligt nok, men ja. Jeg troede jeg var god til at skøjte, så kommer man i skøjtehallen med de andre, og så er de allesammen bedre end mig, så føler man sig ligesom ikke særlig god længere ): Jeg holdt faktisk ved kanten, ret meget af tiden, jeg ville ønske, at jeg bare kunne give slip, og bare svæve over isen, som sådan en is-prinsesse. Bare ud med armene, lukkede øjne, og bare mærke suset. Jeg prøvede, men det gik ikke særlig godt! En dag skal jeg nok gøre det, idag havde vi også kun 1 time i skøjtehallen. Men til jer dejlige mennesker, vil jeg bare sige, husk at lev livet. I må love mig at I ikke sidder, som 70-årige og føler, at der er en masse, som I mangler at opleve. Så vil jeg sige hav en dejlig fredag aften, det får jeg i hvert fald! Alene hjemme med mutter, med en masse slik, chips og dip. Nogengange er livet egentlig ret skønt!
Et stort fredags knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar