fredag den 28. oktober 2011

Not good enough.

Igår fik jeg to 10-taller i dansk læseprøve og staveprøve, og i dem begge, var jeg én enkelt fejl, fra at få 12. Jeg ved godt at det er lidt et luksus problem, men det er altså bare, virkelig, virkelig nederen, når man er vant til, at få 12 i sådan nogle prøver. Idag fik jeg 7 i tysk, I TYSK. Det var jeg glad nok for, indtil jeg så, at de andre havde fået 10 & 12. Så føler an sig bare ikke god nok. Idag var vi jo i skøjtehallen, og jeg troede virkelig, at jeg var en af de bedste, men nej, jeg var en af de dårligste. Idag fandt jeg ud af, at der er en masse ting, jeg virkelig ikke kan, og jeg føler mig egentlig ikke rigtig god nok, til noget. Undtagen én ting, som jeg har tænkt på, hele dagen idag. Jeg er god til at danse. Og hvor savner jeg det bare. Det er det bedste ved mit liv, og jeg er så glad for, at jeg virkelig har den rytme i min krop. Der var musik i skøjtehallen idag, og jeg kunne ikke lade være med, at rocke lidt med. Jeg skal snart til at begynde igen, for hold da op, hvor jeg dog bare savner det. Dans er mit liv, og jeg regner da også med, at jeg vil være prof. danser. For mine drømme kan de aldrig helt tage fra mig. Og ingen får lov til at tage min store drøm fra mig, om at blive danser. Ligemeget hvor mange der er bedre end mig, til at danse. Så vil jeg blive ved, for jeg ved, at jeg er god nok! Følg jeres drømme.. Så vil at det andet følge med. DANCE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar