søndag den 16. oktober 2011

Dagen idag.

Hey guys! :-).

Ville lige fortælle jer, hvad jeg har lavet idag. Jeg har først set Nynne, en dejlig serie. Men hallo, jeg vil gerne have hendes liv. For i film, får ''prinsessen'' altid sin drømmepige/dreng til sidst. Selvfølgelig gør Nynne også det. Så har jeg spraymalet en kasse, som jeg skal bruge til natbord. Så har jeg set mere Nynne, og så har jeg slået min egen rekord i Goldminer, fedt liv jeg har!! Er lige kommet hjem fra dagens højdepunkt, en dejlig gåtur med Julie. Jeg cyklede op til hende i Sabro, og så  lå vi på en redegynge, og bare kiggede op på stjernerne, imens vi åd roulade. Vi så to stjerneskud, først så hun et og så gjorde jeg. Hvor vil jeg bare håbe, at mit ønske går i opfyldelse. Vi lå bare med puder og tæpper og hyggede os. HYGGELIGT. Tror jeg vil gå ind og se noget tv nu, sov godt allesammen, når I når dertil! :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar