tirsdag den 18. oktober 2011

Min øjesten.

http://www.youtube.com/watch?v=XzUJm3NPNGU

Du ved jo nok at du, du ved jo nok du tænder, tænder noget i mig,
Du tænker nok endnu, at i nat er som igår, igår men nej.
For du har glemt mig, uh så jeg har skubbet mine tanker så langt væk.
Hvordan havde du tænkt dig, at jeg skulle overleve det her.
Jeg kan ikke mere, ikke mere.
Når en som hende, nu stjæler dine øjne.
Vend dit blik her, blik her.
Har du glemt mig, min øjesten.
Jeg kan ikke mere, ikke mere.
Det gør mig bange, at hun nu ejer dine øjne.
Tænk at du ikke ser, ikke ser.
Ser hvor højt jeg elsker dig, min øjesten se på mig.
Du ved jo nok at vi, at vi to hører sammen, sammen du og jeg.
Det brænder indeni, når jeg ser du forsvinder, forsvinder i mig.
Hvem er hun egentlig?
Uh, hun skøjter hen over livet uden at føle noget.
Tør ikke tage del i det, mens hun tager alting fra mig, alting fra mig.
Jeg kan ikke mere, ikke mere.
Når en som hende, nu stjæler dine øjne.
Vend dit blik her, blik her.
Har du glemt mig, min øjesten.
Jeg kan ikke mere, ikke mere.
Det gør mig bange, at hun nu ejer dine øjne.
Tænk at du ikke ser, ikke ser.
Ser hvor højt jeg elsker dig min øjesten se på mig.
Min øjesten se på mig.
Ser du mig slet ikke mere.
For du har glemt mig.
Uh, så jeg har skubbet mine tanker så langt væk.
Hvordan havde du tænkt dig.
At jeg skulle overleve det her.
Jeg kan ikke mere, ikke mere.
Når en som hende, nu stjæler dine øjne.
Stjæler dine øjne.
Vend dit blik her, blik her.
Blik her.
Har du glemt mig, min øjesten.
Jeg kan ikke mere, ikke mere.
Ikke mere.
Når hun nu ejer dine øjne.
Dine øjne.
Tænk at du ikke ser, ikke ser.
Ikke ser.
Ser hvor højt jeg elsker dig, min øjesten se på mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar