lørdag den 15. oktober 2011

FØDELSDAG.

Det har da ikke været en perfekt fødselsdag, der har både været grin og gråd, kram og kys. Men bare at se min farmor, farfars, onkels, brors og Annas(Min brors kæreste) smil igen, det gjorde mig glad. Jeg elsker dem alle, hver og en. Idag fik jeg malet min væg sort, ja jeg har været ret kreativ idag. Jeg har også samlet mit første Ikea møbel, hold da kæft. Det var godtnok hårdt! Alle de skruer og ja.. Men jeg fik da samlet den barstol. Så var jeg på Bones, med min skønne familie. Lækkert mad, og dejlige gaver! Min mor havde taget sådan et specielt lys med, som der foldede sig ud, som en blomst. Så vi gik op og tog en is, fra det der tag-selv isbar. Og så stoppede jeg lyset ned i. Der var i alt 8 lys, og jeg tændte dem. Vi sad bare og beundrede den smukke blomst, og pludselig. BANG. Så kommer der fyrværkeri op ad den. Hahahahaha. Alle folk, blev virkelig bange, og tjeneren, hun vidste ikke, hvad hun skulle gøre, men vi lod den brænde. Så begyndte blomsten også lige pludselig at synge ''Happy birthday to you'' og vi sad og hørte musikken, men efter 30 minutter, blev vi ret trætte af lyden, og skar en eller anden snor over. Og lysene blev ved med at brænde, så blomsten, den smeltede. Vi pustede bare på blomsten, men den nåede så lige, at brænde hul i dere bord. Flot. Min farmor tog bare et viskestykke, og sagde, at jeg skulle lade det ligge over. Hæhæhæhæ. Min farmor er criiiiime riiiiiider!
Ellers en fin nok dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar