onsdag den 26. oktober 2011

Springet.

Idag stilte jeg mig op på kanten af broen ned til togene. Bare for at mærke, hvordan det var, at flyve. Mærke hvordan det var at gøre noget drastisk, og mærke, hvordan jeg var i en hel anden verden. Jeg ville ønske, at jeg havde taget springet. Ved godt det er lidt voldsomt, at skrive. Men der var så mørkt dernede, jeg kunne ikke se, hvor jeg landede. Jeg ville bare se den anden verden, jeg ville få et indblik i den anden verden. Min drømme verden. Jeg ville bare sove for evigt, så alle mine drømme kunne blive til virkelighed, og så jeg endelig havde fået min skat, og havde alle dem omkring mig, som jeg ville have omkring mig. Så der kun fandtes gode ting, og jeg kunne gøre, lige hvad jeg havde lyst til. Jeg er klar, nu er spørgsmålet, bare, hvem der er klar med mig!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar