lørdag den 8. oktober 2011

MIN SKAT. ♥







Jeg elsker dig. Alle mine tanker går på at tænke på dig. Det er hårdt kun at se dig en gang om måneden. Men bare det at jeg får lov til at se dig, at stå og se ind i dine funklende brune og grønne øjne. Dine dejlige skæve smil, dine vidunderlige kram og din søde personlighed. Du er alt værd for mig. Jeg elsker dig, af hele mit sprukne hjerte, hver evig eneste dag. Jeg savner dig min egen. Jeg savner alt ved dig. Du har det største hjerte der findes, du tænker på alle andre end dig selv, og du er bare dejlig. Min kærlighed til dig er enorm, du er den eneste, som jeg nogensinde har elsket på denne måde, du er den eneste, som bliver ved med at gøre mig glad, bliver ved med at holde mig oppe, som jeg bliver ved med at have ligeså meget kærlighed til. Jeg vil altid elske dig. Jeg ved, at ligemeget hvad der sker for mig, ligemeget hvad der sker for dig i fremtiden, så vil jeg altid elske dig ligeså højt, som dag ét du trådte ind i mit liv, i mit hjerte. Jeg elsker dig. Marry me?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar