tirsdag den 18. oktober 2011

Farvel.

 Har lige sagt farvel til min bror, for han tager til København imorgen igen. Og nu sidder jeg så og tuder. Jeg savner ham i min hverdag, og det er det samme med min søster, der er i Tyrkiet lige nu. Mine søskende betyder alt for mig, jeg kunne intet uden dem, og jeg elsker dem himmelhøjt. Jeg ved at ligemeget hvad der sker, vil min kærlighed til dem, være ligeså stor, altid. Det er bare hårdt, for bare 2 år siden, var de ved min side hver dag, de trøstede mig, hjalp mig og støttede mig. De lavede lektier med mig og vi spillede det ene bræt spil efter den andet. Derfor savner jeg dem, så meget. Nu ser jeg dem kun cirka en gang om måneden. Jeg har aldrig styr på, hvor i det danske land de er? Men én ting er sikkert, de vil altid finde hjem igen, og de vil altid være i mit hjerte. Jeg elsker mine søskende, Ann-Cathrine, Thomas & Johannes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar