fredag den 14. oktober 2011

Ferie, ferie, feeeeeeerie.

''Ferie, ferie, ferie, slap nu af du har fri og syng en glad melodi''

Så er der feeeeeerie folkens. Og jeg kan godt fortælle jer, at det bliver verdens fedeste ferie. Tænk at der kan ske så meget, på en enkelt uge, ja, der er faktisk kun én dag, hvor jeg har en ''fridag.'' Har lige lyst til, at fortælle jer, hvad der skal ske, så her kommer der en uge opdatering:

Lørdag: Yaaaaaaay, i morgen har jeg fødselsdag! Jeg bliver 15 år!! Så om dagen, skal mutter og jeg ud i Ikea, og købe nye ting til de nye værelser, og måske går jeg igang med at male? Om aftenen skal jeg med min familie på Bones, jeg får gratis spareribs, fordi jeg har fødselsdag. Hæhæ (-;

Søndag: Ja, søndag er min eneste fridag, jeg skal kigge lidt på mine gaver og ellers bare se nynne sæsonen som jeg er begyndt på, helt færdigt. Nederen liv. Men ja, det er godt at have én fridag.

Mandag: Mandag er der SARAH-KONCERT. Selvfølgelig bliver det fedt. Skal mødes med en masse hoveder, som jeg ikke har set i hundrede år. Og selvfølgelig se Sarah igen, og den skønne Frede, som lige er kommet hjem fra The States.

Tirsdag: Tirsdag skal jeg være sammen med Emma-musen. Vi skal være sammen hele dagen, og om aftenen er vores plan, at holde noget hygge.

Onsdag: Onsdag skal jeg til Aalborg, og besøge min skønne morfar Ole, og hans kone Jette. Derudover, skal jeg også shoppe med Mille! :-)

Torsdag: Torsdag er der igen igen Sarah koncert. Denne gang i Odense, det bliver for viiiiiiiiiildt. Skal se nogle af dem fra Sjælland, og det er virkelig lang tid siden, jeg har set dem sidst. Rikke!! Og så skal jeg se Pernille og Michelle! -Mine guldklumper alle tre.

Fredag: Fredag skal jeg til Sarah koncert, med den skønneste Piller, i Esbjerg. Yaaaay. En hel dag, bare hende og jeg. Det bliver alt for godt. Skal da også lige være lidt sammen med den dejlige Janne. Derefter skal vi hjem til Pernille i Grindsted og sove. 

Lørdag:
Være sammen med den skønne. Vi skal i Legoland. Hæhæhæhæhæ (-;

Søndag: Søndag er der igen en slap af dag. Tror der skal laves mere på værelset, og så skal der slappes af, efter en dejlig uge.

Lover at holde jer opdateret i løbet af ugen. Mys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar