søndag den 30. oktober 2011

Hey guys (-: 
-Jeg har haft en fin weekend, og jeg håber også, at I har det! Lørdag var jeg på arbejde i blomsterbutikken. Lidt et chok at få at vide, at butikken er til salg! Håber at jeg på en eller anden måde, kan beholde mit job, for jeg er faktisk glad for det. Efter arbejde, kørte vi ud til nogle af vores venner, og spiste lækker mad. Mmm.. Idag har jeg været i teatret med min mor, med en lille kontrovers oveni, ikke skide fedt. Derefter blev jeg tilbage i byen. Jeg købte 2 cheeseburgere  fra McDonald's og så gik jeg bare en laaaang strøgtur. Hvor er det smukt, at vi alle er så forskellige. Det var rigtig hyggeligt, og koldt. Men sådan er det jo, og det er jo også idag, at vi skulle stille uret en time tilbage, jeg føler, at jeg har været oppe en evighed nu! Men jeg vil smutte, jeg skal have lavet historie, og have ryddet op på mit værelse. ): Desuden kommer der Jersey Shore i aften, OPTUR! Der er selvfølgelig købt en maaasse Mentos til. Skønt!
Håber I får en god dag, allesammen. Knus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar