tirsdag den 18. oktober 2011

I miss you.

I miss you, every day. Du betyder alt for mig, og derfor er det hårdt at være så tit væk fra dig. Jeg ser dig ikke tit, men så når jeg først ser dig, er jeg i himlen. Den måde du ser på mig på. Du kigger mig i øjnene, og er ligeglad med alle andre. Du hører hvad jeg siger, og griner, virkelig sødt. Dine øjne skinner, når du står i solen, og kigger ud. Når du giver mig et kram, og jeg virkelig kan mærke dig, tæt på mig. Når jeg kan mærke din duft, så ved jeg, at der er ingenting, der kan knække mig, jeg er skabt til at passe på dig, du er skabt for mig. Der er ikke én gang jeg har fortrudt, at jeg har set dig, der er ikke en gang, jeg vil undvære. Men jeg er bange for,at det pludselig skal sige stop. Og så ser jeg dig aldrig mere..  Jeg beder til, hver dag, at det aldrig må ske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar