fredag den 14. oktober 2011

Motionsdag.

Hey guys (-:
Idag har vi haft motionsdag på min skole! Vi skulle i grupper på 4 løbe & cykle. Der var én i gruppen, der måtte have en cykel med, og selvfølgelig cykelhjelmen i: Og så skulle vi løbe en runde på 3 km. Man skulle så tage den tur, så mange gange man kunne. Vi klarede den 2 gange, vores gruppe. Men vi havde også 2 cykler. Så jeg har faktisk løbet/cyklet 6 km. idag. Plus at jeg også cyklede hjem. Ca. 8 km. God stil Anne-Sofie!! Det var så den sidste motionsdag på Sabro-Korsvejsskolen, nogensinde. Det er lidt trist at tænke på, men ja. Sådan er det bare. Det er skønt at vide, at vi nu har ferie. Skal bare have skrevet den dansk stil, og så kan jeg holde feeeeeeeerie. Imorgen har jeg fødselsdag. Det skal selvfølgelig fejres med den bedste familie, min storebror og hans kæreste, min mor, far og lillebror, min farmor og farfar, min onkel, og selvfølgelig mig selv. Vi skal allesammen ud og spise på Bones. Det bliver rigtig godt. Ønsker alle herinde god efterårsferie. Glæd jer til i morgen, for der bliver der i hvert fald godt vejr. Runder dette blog-indlæg af med en dejlig sang, som der er virkelig god til fest. Så hvis der er nogle af jer, der skal ud og give den gaaaaaaaas i efterårsferien, så sæt denne på.
Knus
.
http://www.youtube.com/watch?v=FL95DDVd5BM 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar