lørdag den 8. oktober 2011

KÆrLIGhedEN.

Det er mærkeligt at tænke på, at den person du en dag ender med at blive gift med, render rundt på jorden et eller andet sted. Og det er kun et spørgsmål om tid, før du finder ham/hende. Jeg har fundet min person. Jeg har fundet den jeg vil leve resten af mit liv med.

KÆRLIGHED 
Jeg elsker dig, af hele mit sprukne hjerte. Du er den dejligste person jeg kender. I just wanna be with you. Jeg beder ikke om andet. For mit liv er fuldendt, bare jeg er sammen med dig. Jeg venter.. Jeg venter på at regnbuen en dag skal komme over os to. Og håber at det snart sker.

I will never be your first kiss. I will never be your first love. Im not your first valentine, first fight, first teddybear or first date. Im not in this to be your first anything.. I just want to be your last i:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar