fredag den 14. oktober 2011

15 dejlige år.

I morgen bliver jeg 15 år. Det er ikke til at fatte. Jeg synes, at det er den alder, man begynder at blive rigtig teenager, fordi man får lov til flere ting. Eller, det gør jeg i hvert fald. Derfor vil jeg gerne sige, tak for den fantastiske barndom, til alle de mennesker, der har været en del af den. Specielt tak til min far Michael, min mor Camilla, min storesøster Ann-Cathrine og min storebror Thomas. Jeg elsker jer, så tak, tak fordi i har været en del af hverdagen igennem snart 15 år. Selvom den ikke har været perfekt, er der ikke én eneste ting, jeg ville lave om, hvis jeg fik muligheden for det. Jeg elsker hver en lille fejl, for hvem ved, måske var jeg ikke blevet til den jeg er idag, hvis ikke det var sket.♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar