fredag den 30. september 2011

Stjerne på himlen.

Dette blogindlæg dedikere jeg til en helt speciel ven. Jeg er virkelig ked af alt det der er sket for dig. Hvis jeg bare vidste det, eller vidste at du havde det så dårligt, så ville jeg have besøgt dig. Jeg håber du kommer dig. Kræft er noget værre noget, og hvor er det uretfærdigt, at det skal gå ud over dig, når du altid har været så sund og rask, så du endda selv har fået mig til at være det. Tak for alle de dejlige år vi har haft sammen, du har altid kendt mig, lige siden jeg var født. Vi har cyklet lange cykelture sammen, det er dig der har lært mig alt omkring gearskifte! Tak for alle de gange du har fejret min dag med mig, og senest min konfirmation. Tak for de dejlige smil og de dejlige kram. Jeg håber virkelig at du klarer dig igennem dette. Hvis ikke, bliver himmelen en stjerne rigere, en smuk stjerne, der blinker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar