onsdag den 21. september 2011

Fedt liv.

Ja, jeg er kun 14 år. Ja, jeg bor i Århus og ja, jeg går kun i niende, men jeg har allerede livsplaner. Nu vil jeg fortælle hvordan mit liv skal være:

-Gør niende klasse færdig.
-Flytte til København og går på gymnasium derovre, sammen med Line. Men vi ved ikke hvilket endnu, men regner med Ishøj eller Rødovre. Jeg skal bo, enten sammen med min bror, ellers skal jeg bo i en eller anden lejlighed selv. Og så skal jeg selvfølgelig have et job, så jeg har råd.
-Når jeg bliver rig, skal jeg flytte på Slusen, sammen med Nadia&Line. 
- Derefter flytter jeg tilbage til Jydelandet igen. Så skal jeg gå på idrætshøjskolen i Sønderborg. Det bliver et ret dejligt år. Men der skal også spares sammen. 
- Så flytter jeg igen til København, og begynder på en danse skole, med prof. dans osv.
-Så begynder jeg på en uddannelse. Men jeg ved ikke hvilken en endnu?
Dejlige år, jeg ser frem til. Med nogle dejlige personer i mit liv. Noget skal gå godt for mig, så liv? Ik fuck min plan op! Mys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar