tirsdag den 27. september 2011

En fucking normal kedelig dag.

Hey guys (-; 
Vil bare lige fortælle om en normal kedelig dag i mit fucking kedelige liv. Yaaaaay.
-Står op, alt for sent. 
-Løber efter bussen, hvor jeg selvfølgelig taber alle mine ting på vejen, håret sidder dårligt, og man har lige glemt at få makeup på. 
-Kommer forpustet ud i skolen, efter dagens daglige motions løbetur efter bussen. 
-Har timer, keeeeedeligt. Det interesserer mig egentlig ikke at gå i skole længere, men ja, det skal jo passes også. Så jeg kan få en god uddannelse og alt det der fis. 
-Får hovedpine og tager hjem. 
-Ligger og sover på sofaen med hovedpine, imens et eller andet fucking program kører. 
-Man vågner op, og så er der pligter, støvsuge og passe den bette. 
-Sætter sig ind på værelset og sidder dér, til klokken bliver 22.00.
-Så endelig får man taget sig sammen til at gå i seng, hvor man alligevel ender inde foran fjernsynet, indtil klokken bliver en 04.00 om natten. 
-Fed dag, fedt liv. Nogen der vil bytte, det er gratis? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar