lørdag den 17. september 2011

Mine forældre.

Det her indlæg vil jeg dedikere til mine skønne og dejlige forældre. De er der for mig hver dag, og jeg elsker dem, fordi de er, som de er. Ja, jeg synes tit de er strenge, og sætter nogle skrappe regler for mig. Og selvom der ikke går én dag, hvor vi ikke skændes, så elsker jeg dem alligevel. Her på det sidste har vi skændtes, som aldrig før, og tingene kom også lidt for langt ud. Selvom jeg altid vil huske den aften, ja selvom jeg altid vil huske alle de skænderier vi har haft, og selvom denne tid altid vil blive husket som en negativ tid herhjemme, så håber jeg aldrig at I vil forlade mig. Jeg kan ikke være den lille pige længere, med krøllet hår, der leger med dukker. Jeg er nødt til at tage ud og opleve verden, det I har forberedt mig på, I snart 15 år nu. Jeg elsker jer, og ligemeget hvad der kommer i mellem os, vil jeg altid elske jer.
http://www.youtube.com/watch?v=aoLCWXP9l28&feature=BFa&list=PLC75B194DB20D8B3D&lf=mh_lolz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar