onsdag den 28. september 2011

Mad world.

http://www.youtube.com/watch?v=ZxGd0g-wpXA
Vi  har den sygeste verden. Jeg hader vores verden, men alligevel er den dejlig. Årh, jeg er så sur, og det har jeg virkelig været i 2 dage nu. Jeg har bare lyst til at dræbe nogen. Hvor er det hele trist. Der er ingen glæde ved den fucking sindsyge verden vi lever i? Selvfølgelig er der de der små popprinsesser, der finder glæden ved at få en ny fyr hver uge, hvor jeg i det hele taget synes, at det burde være ulovligt for dem, at bruge ordene ''jeg elsker dig.'' Så er der de der  lalleglade personer, som bare nyder livet, naturen og det hele. Men jeg synes bare, at de tænker på sig selv, hvad med alle andre? Så er der de fucking rige mennesker rundt omkring i verden, der sidder med deres dyre stuff, og leger hellig, fordi de måske betaler 20 kroner til de små drenge, der løber rundt med bøsser, og skraber sammen til de fattige, selvom de måske ikke selv har særlig mange penge. Det pisser mig så meget af, at jeg hver dag føler, at jeg spilder mit liv. At jeg bare løber rundt i cirkler, og spilder mit liv, på ja, at gøre hvad jeg altid gør. Jeg er så fucking træt af det hele. Hvis der var en anden verden, så havde  jeg taget derhen nu. Men hvem ved? Måske er der det? ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar