onsdag den 16. november 2011

Okay, nu skal I høre! Det med fredag, det blev så ikke til noget, alligevel. Fordi at man må kun komme ind til koncerten, hvis man er fra Greve, og jeg hverken ligner eller snakker som en fra Greve, så jeg må hellere blive hjemme! Skal nu istedet arbejde fredag og lørdag. Great. Men jeg tager da alligevel en smut tur til København lørdag-søndag. Hvor der skal shoppes og laves en video.
Idag har vi haft besøg af en soldat i skolen, han holdt en meget fint foredrag. vor har jeg da bare mega meget respekt for sådan nogle soldater, der tjener vores land!! Og en masse varnme tanker og tak, til alle dem, der er nede og tjene vores land, i krigen lige nu. Vi skal allesammen være glade for dem! Foredraget på min skole idag, fik mig til at tænke en ekstra gang over, om jeg vil være i militæret? Tanken er der i hvert fald!
Knus fra Asse. (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar