fredag den 4. november 2011

HEY GUYS! 
Er simpelthen nød til at få mine tanker på noget bedre, jeg er nede over, at jeg ikke kunne komme til Slagelse koncerten. Det er fedt at vide, at alle mine veninder, der betyder virkelig meget for mig, men jeg ikke har set i snart 3 måneder kommer, og at Sarah står og giver den gas, uden at jeg står og klapper og synger med. Jeg kan slet ikke tænke på det. Derfor vil jeg nu pakke en lille taske med en masse at drikke og så vil jeg tage hjem til min dejlige veninde Simone og ryge vandpibe og drikke en masse. Derefter vil jeg tage i byen og fejre J-dag. Og derefter hjem til mig, og se en uhyggelig gyser, og øde mig fed i en masse chokolade is, for det er nemlig godt at tude over en gang chokolade is. For ja, jeg er virkelig ked af det. Oveni dét, er der bare en masse mennesker, jeg savner i min hverdag. Jeg savner min Michelle og min Pernille. Jeg have lige vænnet mig til, at vi sås hver dag, i efterårsferien. ):
Jeg håber I alle får en meeeeeget bedre dag end mig. Giv den gaaaaas i aften. Party uartig.
Knus AS (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar