torsdag den 10. november 2011

Hey!
Jeg er gået hen og blevet syg. Hvor er det trist, for jeg havde faktisk glædet mig til dagen idag, jeg ved ikke helt hvorfor, men det er den korteste dag, med færrest timer i skolen, kun 5. Og derefter skulle jeg være sammen med nogle venner. Det bliver så ikke til noget. Jeg sidder her, æder Strepsils og drikker en masse the. Mens jeg er igang med afsnit 15 af 'Ørnen'. Det er ret ensomt, men det er nu fint nok. Det bedste ved at være syg, det er ens mor. Min mor ringede for 1 time siden og sagde, at jeg skulle sende en SMS om, alt det mad og drikke jeg gerne vil have. Så nu skal der bare spises. Tomatsuppe, nudler, kage, is, slik, Cola.. Ja, jeg kunne blive ved. Og så har jeg et helt nyt Vi unge blad, om min mor også har givet mig. Dejlige mor!
Knus Asse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar