mandag den 7. november 2011

Hey guys !!
Jeg håber, at I allesammen har haft en god dag. Det har virkelig været en rigtig nederen dag, for mig. Jeg har bare haft sådan en dag, hvor alle tanker har kørt rundt i hovedet på mig. Det ene sekund har jeg været ked af det, det andet har jeg været sur. Mit humør skiftede hele tiden. Men kun imellem de negative tanker. Ret trist. Jeg vil bare gerne have denne dag overstået. Nu skal jeg godtnok i klubben med min veninde, så det bliver godt, men udover dét. Desuden så fandt jeg denne sang på Youtube for en time siden, og den fik mig virkelig i godt humør. Jeg kan ikke lade være med at bare danse og synge med, når jeg hører den. Syng med allesammen. Fortsat god aften! Knus :) http://www.youtube.com/watch?v=UMLRZXaAmiY&feature=related

Ingen kommentarer:

Send en kommentar